måndag, november 20, 2006

Fattig

Det är inte nyttigt att uträtta ärenden på stan när man inte är sig själv riktigt. Det var mycket nära att jag blev lycklig ägare till en tjusig grön klänning, perfekt för bröllop och julfirande, samt ett par bruna korsningar mellan ballerinor och mormorsskor med liten klack. Supersöta! Skorna inhandlades (är de inte tjusiga?), men klänningen hänger och väntar på att jag ska bestämma mig för att köpa den. Troligtvis blir det inte någon klänning, ekonomin räcker inte riktigt till, eftersom jag dessutom inhandlade en viss bröllopspresent, vilken ska inte avslöjas här...






Men, hur som helst, i morgon dyker Neverstore upp och spelar på en av klubbarna här i stan, så jag och iaf Jenny ska dit och lyssna lite. Perfekt paus i pluggandet som annars kommer dominera hela den här veckan. Fasar lite för naturkunskapsprovet på torsdag, men med lite tur är det slut på atomer, elektroner och genteknik då...

Inga kommentarer: