lördag, augusti 30, 2008

Sen sist har jag...

... varit sjuk med feber och grejer
... lyckats plugga tillräckligt för att förhoppningsvis vara godkänt på anatomi/fysiologitentan jag skrev igår
... haft tjejkväll med Therese, Hanna och Jessica. Och en del vin...
... upplevt hur det är att få migrän ovanpå en baksmälla. Inte att rekommendera.
... sett Garden State igen. Lika bra den här gången med.
... vart orolig för syster yster.
... börjat planera för ännu ett lajv, skräcklajv den här gången. Nämligen Lägret som Gud glömde.
... anmält mig till en danskurs
... bestämt mig för att vara med i skademarkörsgruppen i Stockholm.
... njutit av Thåström i diverse konstellationer
... ägnat mig åt att sjunga igenom ett par sångböcker a capella
... bestämt mig för att köpa en billig gitarr och lära mig, på riktigt.

Och imorgon ska jag läsa klart Staden som slutade andas och kanske börja på Brott & straff, eller läsa klart (läsa om) Neil Gaimans American Gods.

Inga kommentarer: