lördag, maj 23, 2009

Kurragömma

Det här skulle bli en Bra Dag. Pluggdag, visserligen, men det började ändå bra. Tills det blev dags att sätta sig med Medicinboken. Den är nämligen puts väck! Jag fattar inte var den har tagit vägen, hittar den ingenstans, och just nu behöver jag den verkligen. Visserligen har jag anteckningar och åhörarkopior att läsa på, men det är inte samma sak. Ville komplettera med boken. Som jag inte lyckas hitta trots att jag har vänt upp och ner på mitt rum och allt där inne. Nu har jag gett upp. Det är liksom ingen idé att stressa upp sig över en försvunnen bok, och det är ingen idé att leta ihjäl sig när det ändå inte ger nåt resultat. Så. Jag får fortsätta med mina underbara anteckningar istället... Yay...

2 kommentarer:

Gamescapist sa...

... kanske något litet busigt knytt som varit framme?

Cia sa...

Ja, det är det säkert. Eller ett litet spöke. Även om vissa källor har försäkrat mig om att det inte finns några här...