söndag, juni 17, 2007

Mindre kaos - mer mys


Har äntligen - ÄNTLIGEN - lyckats få ordning på rummet, även om det är långt ifrån vad det borde vara. Har nån liten ommöblering kvar att göra. Men nu är det helt okej att bara vara här inne, vilket inte var fallet förut!

Med lite tur så lyckas jag hålla ordning nu, ända tills det är dags att dra till Ume fram i augusti. Nu är väl just det inte särskilt troligt, men jag måste absolut (eller borde i alla fall) göra mitt bästa. Ett annat litet projekt för sommaren borde ju vara att hålla liv i mina söta gröna växter som bor i fönstret. Tyvärr är jag totalt värdelös på det där med växter och liv, trots att grönt är min favoritfärg så lyser de gröna fingrarna med sin frånvaro!

1 kommentar:

Gamescapist sa...

- Ordning är för veklingar, mästaren behärskar kaos -